maandag 21 april 2014

Stampinbackblog 33



Mijn kaartje voor deze maandag heeft een geintje.
Ik ben begonnen met een rode kaart die aan de bovenkant gevouwen is.
Daar op zit een witte laag met het geintje. 
Sinds ik Stampinback stempels gebruik heb ik het "merkje"dat op de sheets staat uitgeknipt en bewaard. Hier heb ik laatst een achtergrond stempel van gemaakt door al deze tekstjes op een stuk Easy back cling te plakken.
Daar op heb ik een atc met zwarte mat geplakt.
Op de atc heb ik eerst de dame en vleugels gestempeld met Stazon jet black.
Dan heb ik de achtergrond gekleurd met een brayer en een Big and juicy.
Met een fantastix en water heb ik de huid en de vleugels lichter gemaakten door middel van een stencil de achtergrond gemaakt.
Rond de letters met een gelpen accenten aangebracht.

Materialen:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten