dinsdag 15 april 2014

Nieuw 3

Deze nieuwe bloemen stempels van Penny Black vind ik geweldig.
Was dan ook heel blij dat ik ze vond op het AS-event.

Love these new flower stamps from Penny Black.
I was very pleased to find them at the Art Specially event in Nijkerk.


Witte kaart met laag op foam.
Op de laag heb ik met Memento desert sand de bloem afgedrukt en dan ingekleurd met Copics.
Met Memento tuxedo black de tekst van Hero Arts afgedrukt.

A white card with a white layer on foam.
On the white layer I stamped the flowers with Memento desert sand an colored them with Copics.
With Memento tuxedo black I stamped the text from Hero Arts

Materialen / Supplies:


1 opmerking:

  1. Mooi! Zelfde kleur bloemen had ik ook in gedachte... Deze had ik even voor het event gelukkig kunnen bemachtigen, maar hier lheeft deze nog geen inkt gezien... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen