vrijdag 18 april 2014

Net even anders 2

Van de week heb ik al een kaart laten zien met de Softly stempel van Penny Black
Maar ik had nog inspiratie voor een 2e kaart.


Earlier this week I showed a card with the Softly stamp from Penny Black.
But I was inspired to make a second one.

Ik ben begonnen met een witte kaart met daar op en witte laag.
Op deze laag heb ik met Stazon jet black de bloemen afgedrukt. Op een restje wit de bloemen nog 2 keer afgedrukt en uitgeknipt.
De bloemen met Memento markers ingekleurd en met glue dots in 3d op de kaart geplakt
Uit een restje wit een rondje gestanst en hier de tekst op gestempeld.

I started with a white card with a white layer.
On this layer I stamped the flowers with Stazon jet black. On a scrap white I stamped the flowers 2 more times and cut the flowers and  leaves out.
I colored al flowers and leaves witn Memento markers and glued them to the card with glue dots.
To finisch the card I punched a circle and stamped the text on it.

Materialen / Supplies:


1 opmerking: