donderdag 10 april 2014

Runway inspired 8

Voor de huidige Runway inspired Challenge is dit de uitdaging



This is the inspiration for the current Runway Inspired Challenge

En dit is de kaart die ik gemaakt heb
And this is the card I made of it


Ik ben begonnen met een witte kaart, daar op een zwarte mat en dan een wit paneel.
Op dit witte paneel heb ik het Circles-stencil van Stampinback.nl met een zwarte pen overgetrokken en ingekleurd.
Dan heb ik alle vakken ingekleurd met diverse kleuren Copics.
Uit zwart een label geponst en uit wit een ovaaltje en daar de tekst op gestempeld met zwart.

I started with a white card, a black and a white layer.
On the white layer I traced the Circles stencil from Stampinback.nl with a black pen and colored it in.
Then I colored the whole thing with various shades of Copics.
I punshed a label out of black and a oval out of white to stamp the text on.

Materialen / Supplies:


2 opmerkingen:

  1. Mooi dit kleurwerk! Succes bij de challenge! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh, I just love that it looks like stained glass! Thanks so much for joining us on the Runway!

    BeantwoordenVerwijderen