vrijdag 5 september 2014

Stampinback challenge 13

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge op het Stampinback challenge blog.
Deze maand het tegenovergestelde van CAS,  druk en kleurig dus.

Dit is mijn kaart geworden.
Ik ben begonnen met een donker blauwe kaart.
Dan heb ik een stuk wit papier gesneden, waar ik de stencil bars 2 op heb gelegt.
Achtereen volgens heb ik met blauwe en groene mist de banen gesprayd.
Tussen door goed drogen anders lopen ze door.
Vervolgens de cirkels stencil er op gelegd en met distress inkt gathered twigs gesponst.
Als laatste stukjes van de typewriter achtergrond afgedrukt met chipped sapphire.
Op een stuk wit papier met Stazon midnight blue de 2 grootste "sneeuwvlokken" en "lollybloemen gestempeld. De lollybloemen 3x stempelen en uitknippen.
Op het oog met een donker blauwe stift de stelen getekend en dan de sneeuwvlokken er op geplakt.
Er zit alleen lijm onder het hart, zodat ik de steeltjes omhoog kon krullen.
Dan de lollybloemen er op geplakt met steeds een laagje foam er tussen.
Als laatste op een stukje wit de tekst gestempeld en uitgeknipt, ook hier zit een laagje foam onder.

Materialen:





1 opmerking:

  1. Dank je wel voor je bijdrage aan de SB challenge ( en voor de verjaardags en verhuiskaart !)
    Succes !

    BeantwoordenVerwijderen