woensdag 17 september 2014

Geinspireerd door..... 13

Voor mijn kaart van vandaag werd ik geïnspireerd door deze kaart van Laura Bassen.


Een mooie kleurige kaart en fijn om je restjes papier op te maken.
En ik heb nog wel wat restjes liggen ( kan namelijk erg moeilijk wat weg gooien)
Dit is wat het geworden is


Op een witte vierkant kaart heb ik stroken papier van diverse kleuren geplakt.
Omdat de restjes niet allemaal even groot zijn heb ik dus verschillende breedtes gebruikt en ook de tussenruimte gevarieerd.
Dan heb ik een paneel gesneden dat rondom een cm kleiner is als de kaart, en hier in het midden met 2 hexagoon stansen het kader er uit gestanst.
Op het kleine hexagoon de tekst gestempeld van een of ander goedkoop stempelsetje.
Deze delen op de kaart geplakt met foam.
Dan de dame en kat van Rakle met Memento tuxedo black gestempeld op wit papier en ingekleurd met Copics.
Na het kleuren heb ik ze uitgeknipt en met foam op de kaart geplakt.
Het hartje lag hier op tafel, niet gebruikt op een andere kaart.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten