maandag 12 februari 2018

Stampinback blog 227

Ik ben begonnen met een witte kaart, die ik met walnut stain gesponst heb.
Daarna heb ik het houtpatroon van sheet 145 er op gestempeld in dezelfde kleur.
Dit heb ik herhaald op een restje wit papier.
Vervolgens heb ik een paneel gesneden en dit gesponst met Distress oxide inkt in de kleur picked raspberry en langs de randen fossilized amber.
Daar overheen heb ik de achtergrondstempel van sheet 161 A gestempeld met oxide inkt wilted violet.
Dit panel heb ik op de kaart geplakt.
Dan op een stukje zwart papier de tekst van sheet 168 A gestempeld met Versa Mark en geembost met wit poeder en dit op het extra stukje bruin geplakt.
Dan met een wit potlood wat krijtresten aangebracht op het schoolbord.
Op een stukje wit papier de schooljuf gestempeld en ingekleurd met Copics.
Vervolgens haar uitgeknipt.
En dan is het even puzzelen om juf op de kaart te plakken met foam en het schoolbord op de goede hoogt er achter te plakken.

Groetjes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten