maandag 12 juni 2017

Stampinback blog 193


Een tijdje geleden heb ik de Distress Oxides aangeschaft.
Gelijk even uitgeprobeerd hoe dat op Stampinback karton werkt.
Nou goed dus.

Om te beginnen de bloemen van sheet 164 gestempeld met Stazon
Daarna wat kleuren oxi op een kraftsheet gedaan en nat gespoten.
Dan het Stampinback karton er door gehaald.
Niet helemaal wat ik wilde dus alles goed gedroogd en het proces herhaalt maar nu kleur voor kleur.
Dat werkte beter.
Vervolgens het volgende experiment, kan ik de kleur weer verwijderen met water?
Ja dat kan, maar niet zo mooi als met gewone Distress inkt.
Mogelijk dat ook mee speelt dat ik alle lagen gedroogd heb.
Omdat het contrast met de bloemen en de achtergrond niet groot genoeg was de bloemen ingekleurd met Memento markers.
En ze als laatste voorzien van een laagje Glossy accents.
Dan nog op een paarse kaart en ik vind hem af

Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten