vrijdag 9 december 2016

Stampinback Challenge 40


Het is weer tijd voor een nieuwe Stampinback challenge, deze keer is het thema: dieren.
Een lastige voor mij deze keer.
Vond een van de eerste Stampinback stempels die ik heb aangeschaft, de giraffen.
Mmmmmm at kan daar  bij.
Dan maar een van de laatste Stampinback stempels die ik gekregen heb, de bollen achtergrond.

Ik ben begonnen met een witte kaart.
Dan een wit paneel waar ik de bollen achtergrond op heb afgedrukt.
Op een restje wit papier de tekst en de giraffen afgedrukt.
Vervolgens gekeken in welke bollen ik de giraffen wil en deze aangekruist.
Dan de achtergrond en de giraffen ingekleurd met Copics.
En dan komt het knipwerk.
Eerst de niet gekleurde bollen uitgeknipt.
Dan de giraffen uitknippen en de rand zwart maken met een stift.
Als laatste rond de grote tekst geknipt en een vaantje van de kleine tekst gemaakt.

Dan kan de kaart in elkaar gezet worden.
Een zwart randje om het paneel trekken en op de kaart plakken met foam.
Dan de giraffen in de uitgeknipte bollen schuiven en op het paneel plakken met foam.
Als laatste de tekst op de kaart plakken, vaantje met foam en de tekst met lijm

Het heeft wat denkwerk gekost maar dan heb je ook wat

Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten