vrijdag 29 januari 2016

Woordenboek

Uit de craftstamper van juni 2010, dit werkstuk van Trish Latimer
Vooral de achtergrond uit een boek vind ik er mooi.

En dit is wat ik er van gemaakt heb.

Nou kon ik mijn boekje niet vinden waar ik pagina's uit scheur.
Lang leve de verhuizing, ik mis nog steeds wat dingen.
Dan maar over een andere boeg.
Hebben jullie de paarse kaart van Josje gezien?
Das een hele mooie, heb hem even van het Stampinback blog geplukt.

Het idee dat de achtergrond in de bloemen door loopt vind ik erg mooie.
Josje, heb ik gewoon van je gejat.

Maar goed, mijn werkstuk.
Om te beginnen gesponst met distress inkt, tumbled glass, salty ocean en blueprint sketch.
Dan de Stampinback stencil, chevron edge er op gelegt en gesponst met blueprint sketch.
Vervolgens met Stazon jet black de bloemen en het randje van Stampinback gestempeld.
En dan als laatste de bloemen ingekleurd met de Wink of stella pen. Helaas kun je op de foto de glitter niet zien, maar je ziet wel dat de bloemen wat "gebleekt" zijn.

En de witte kring vraag je je  af.
Ik ook, heb er van de week een ontbijtbordje met mijn lunch op gezet.
Oeps, happy accident

Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten