maandag 23 november 2015

Stampinback blog 112

Vandaag hetzelfde kaartje maar in 2 uitvoeringen.


Ik ben begonnen met een witte kaart.
Dan een wit paneel dat rondom een halve cm kleiner is.
Uit dit paneel heb ik een rechthoek gesneden.
En het kaartje dat daar uit gekomen is heb ik ook weer rondom een halve cm kleiner gemaakt.
Van beide heb ik met een zwarte stift de randen zwart gemaakt.
Op het binnenste kaartje heb ik de tekst gestempeld van sheet 156 B.
In de rand heb ik de voetstappen van sheet 145 gestempeld.
De rand heb ik vervolgens met foam op de kaart geplakt.
En het kleine kaartje met lijm direct op de kaart er midden in.
Zo vond ik hem eigenlijk erg leuk, daarom heb ik hem op de foto gezet.

Maar hij is eigenlijk bedoelt met de laarzen.
Die heb ik op een stuk wit papier gestempeld en ingekleurd met Copics.
Ze dan uitgeknipt en met foam op de kaart geplakt.


Groetjes 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten