vrijdag 4 september 2015

Stampinback Challenge 25


Dit is mijn bijdrage voor de Stampinback Challenge van September.
Het thema is "Fifty shades of red"
Het zijn geen 50 kleuren rood geworden, maar 4 heb ik er toch zeker op gesmeerd.

Ik ben begonnen met 2 stukken Stampinback karton.
Deze heb ik helemaal gesponst met distress inkt.
Vervolgens met een zwarte stift een zwarte rand erom heen getrokken.
Dan heb ik een stuk in stroken gesneden en met foam op de andere kaart geplakt.

Op een restje Stampinback karton de vlinder van sheet 155 en de bloemen van sheet 142 gestempeld.
Deze uitgeknipt en vervolgens helemaak zwart gekleurd met een zwarte Sharpie.
En ze dan op de kaart geplakt met foam.

Groetjes

Materialen:



1 opmerking:

  1. Dank je wel voor je mooie bijdrage aan de Stampinback Card Challenge!!

    BeantwoordenVerwijderen