woensdag 8 april 2015

Break a leg


Dit vind ik toch zo'n leuk stempeltje, het plat eendje.
Hij is er in 2 maten, ik denk dat dit de medium is, maar zijn benen zijn in het echt niet zo lang.

Ik ben begonnen met een witte kaart te vouwen.
Hier heb ik op de gehele voorkant een geel design papiertje van Marianne design geplakt.
Dan heb ik een strook oranje design papier gesneden, de hoeken er van afgerond en de ronde openingen geponst.
Vervolgens nog een rood randje geponst voor onder de oranje strook.
De oranje strook op een witte strook gelegd en de openingen aangetekend.
In de middelste opening het eendje gestempeld met Memento tuxedo black.
In de buitenste openingen de benen gestempeld en hier en daar bijgetekend met een zwarte fine liner.
Dan het geheel ingekleurd met Copics.
De witte strook op de kaart gelijmd en de oranje strook er boven op geplakt met foam.
Om het af te maken de tekst gestempeld met het grungy alfabet.

Groetjes

3 opmerkingen: