vrijdag 7 november 2014

Stampinback challenge 15


Een nieuwe maand, een nieuwe challenge op het Stampinback challenge blog.
Deze maand maken we een herfst kaart.

Ik ben begonnen met een oranje vierkante kaart.
Vervolgens heb ik een bruine mat gesneden waar ik met chestnut roan chalk ink de tak met blaadjes op gestempeld.
Op een stuk aquarel papier de boom gestempeld ook met chesnut roan en dit gedroogd met de heat gun.
Dan met diverse kleuren distress inkt de heuveltjes en de lucht geschilderd.
Ook dit weer goed gesdroogd met de heat gun.
Ik heb een stempeltje met 3 stipjes, hiermee heb ik met geel, rood, oranje, bruin en groen de blaadjes gestempeld.
Als laatste heb ik een deel van een oude tekst gestempeld.

Materialen:


1 opmerking:

  1. Dank je wel voor je ontzettend leuke bijdrage aan de Stampinback card Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen