maandag 11 augustus 2014

Stampinback blog 49


Het is een beetje gek om midden augustus al aan kerst te denken.
Maar het zal gauw genoeg zijn.
Dit is niet eens de eerste kerstkaart die ik dit jaar maak, maar wel de eerste met Boefjes stempels

Ik ben begonnen met een witte kaart waar ik rond de rand met Copic markers groene banen op gemaakt heb. Daarna heb ik met een rode Copic de dunnere lijnen getekend.
Vervolgens heb ik een stuk wit papier gesneden dat rondom een cm kleiner is en hier de tekst op gestempeld met Memento tuxedo black.  En deze op de kaart gelijmd.
Dan heb ik uit wit papier de kerstbal en het kroontje van Marianne Design gestanst.
Het kroontje heb ik met Copic markers gekleurd.
Op de kerstbal heb ik de Boefjes stempel gestempeld met Memento tuxedo black en deze ook ingekleurd met Copics.
Om het af te maken de kerstbal op de kaart geplakt met foam

Materialen:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten