maandag 30 juni 2014

Ghost cats



Voor deze kaart heb ik een oude techniek uit de kast gehaald.
En heb ik mijn flesje Perfect resist opgezocht.

Ik ben begonnen met een A6 stuk Stampinback karton.
Van een stuk masker tape heb ik een heuvel gescheurd.
Ja ik heb die mooie nieuwe stencil van Stampinback nog niet.
Plak het masker waar de onderkant van de katten moet komen.

Doe een beetje perfect resist op een sponsje en doe dit op de stempel.
De stempel moet nat uitzien maar niet wit, dan zit er te veel op.
Druk de katten af boven het masker.
Even goed laten drogen.

Verwijder het masker
Met een brayer en distress inkt tumbled glass maak ik de hele kaart blauw.

Vervolgens plak ik het masker weer op de kaart en spons  ik heuveltjes met diverse kleuren distress inkt.
Ank heeft een mooie video-tutorial hier van gemaakt, klik hier om deze te bekijken.

Vervolgens heb ik met een fantastix en water wat kleur weg gehaald uit de katten.

Daarna heb ik met een stencil nog de wolken gesponst.
Kaartje een beetje bij snijden en een mat er achter.

Materialen:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten