dinsdag 1 januari 2013

Happy Newyear

Ik wil iedereen een heel gezond en creatief 2013 wensen.
Ik ben begonnen met het stempelen en maskeren van de kat op een stuk papier. Het "vuurwerk" heb ik met paint dabbers en water gemaakt. Eerst je dabber op het craftsheet drukken zodat er verf uit komt. Dan er wat water bij doen en hier de verf mee verdunnen. En hem dan met op het papier slaan zodat de verf alle kanten op spat. Dit goed laten drogen. Dan de lucht gesponst met chipped saphire en black soot. Dan het vuurwerk schoon vegen en met stickles sterren aanbrengen. Toe alles goed droog was heb ik het masker verwijderd en de kat met alcohol markers ingekleurd. De tekst heb ik geprint en er dan de banner overheen gestempeld, deze uitgeknipt en op de kaart gelijmd. Dan nog een paar matten erachter en alles op de kaart bevestigd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten