maandag 10 september 2012

Ik ben er weer

Ben helemaal uitgerust terug van een weekje vakantie. Voor de vakantie heb ik deze kaart al gemaakt. Geïnspireerd door een video van Tim Holtz over zijn nieuwe Craft resist blok. Ik heb zo'n blok liggen, een eerdere uitvoering, maar ik vind het te jammer om er aan te beginnen. Ja dat heb ik met mooi papier.
Maar niet getreurd, ik heb mijn eigen kraft resist gemaakt met een stukje kraft papier. Eerst met Stazon Jet Black een tekstje en spetters gestempeld. Daarna de bloemen met Versa Mark gestempeld en met clear geembost. Dan Distress Stain, picket fence  er in ruime maten overheen gesmeerd en goed laten drogen. En dan de bloemen inkleuren met distress ink en een fantastix. Even matten op een kaart en klaar..................


Geen opmerkingen:

Een reactie posten