zondag 22 januari 2012

Clean and simple dag 9

Op dag 9 ging het erom dat je een stempel op verschillende manieren kan gebruiken. Nou heb ik dat bij deze kaart niet gedaan. Maar ik vond de techniek die Jennifer liet zien erg leuk. Ze stempelde bloemen op zwart met witte inkt. En kleurde daarna de witte lijnen in met kleurpotloden. Je krijgt dan felle kleuren op zwart papier. Ik heb het nog anders gedaan, omdat ik wilde weten of dat ook werkte. Ik heb de stempel met versa mark afgedrukt en geembost met wit poeder. Daarna de witte lijnen ingekleurd met Copics. En jawel, felle kleuren op zwart. De stempel is van Heroarts.

2 opmerkingen:

  1. Goed idee zeg! Ziet er lekker fris uit ondanks het zwart. Klasse!
    Groetjes, Yolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk idee .. op het zwart komen de kleuren prachtig uit zo .. mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen